سبد خرید شما خالی است.
تماس با ما :
021-88104600-1 (خط ویژه)
021-88104678-9
09125374397
09355374397
چرم مصنوعی (چرم صنعتی) یکپارچه یا پرداخت برای جایگزین کردن چرم در زمینههایی مانند اثاثه یا لوازم داخلی، لباس، کفش و پارچه و دیگر استفادهها در نظر گرفته شدهاست، برای , چرم، در زمینههایی مانند اثاثه یا لوازم داخلی، لباس، کفش و پارچه و دیگر استفاده میکند که در آن پرداخت چرم-مانند لازم است اما جنس اصلی گران یا غیرقابل استفاده به دلایلی اخلاقی است.
تولید مصنوعی «چرم ها» به تازگی تکامل یافتهاست. به طوری که یک پوسته لایه پوشش در بالای یک پلیمر مصنوعی مخلوط قرار میگیرد؛ بنابراین در تعریف چرم «مصنوعی» روشهای تولید دیگر لزوماً نیاز به چرم مخلوط شامل از دانههای چرم گاو خام برنزه [پوشش داده شده] و/یا لایههای فیبری نیست.
بازاریابی سنتی رویکردی است که در آن بازاریابان مخاطبان خود را شناسایی می کنند و تبلیغات را جایی قرار می دهند که مخاطب بتواند آن را ببیند، بشنود، با آن در دنیای آفلاین تعامل داشته باشد( همچون تلویزیون، رادیو و بیلبورد). در مقابل بازاریابی دیجیتال در دنیای آنلاین انجام می شود و از تبلیغات پولی یا طبیعی در رسانه های اجتماعی و موتورهای جستجو بهره می برد. از جمله این روش ها می توان به بازاریابی ایمیلی، بازاریابی اینفلوئنسرها، بازاریابی ویدئویی و غیره اشاره کرد.
باید در نظر داشت که در بازاریابی سنتی نقاط ضعفی وجوددارد. اولا، کسب وکارها تعامل کمی با مشتریانی دارند که محصولاتشان را در زمان واقعی خریداری می کنند. برخی از بازاریابان هم بر این باورند که بازاریابی سنتی قابل اعتماد نیست. شما نمی توانید بعد از چاپ شدن تبلیغ، آن را ویرایش کنید. پس اگر تخفیف نادرستی روی عناصر چاپی تان قرار دادید یا حرف نادرستی از رادیو زدید نمی توانید آن را تغییر دهید.
بازاریابی سنتی می تواند هزینه بر هم باشد. به عنوان مثال برای اجرای یک تبلیغ چاپی هزینه ای حدود ۲ هزار الی ۱۶۰ هزار دلار نیاز است. علاوه بر این، به کمک این سرمایه گذاری ها نمی توانید بفهمید به چه کسی دست پیدا کردید و سنجش فعالیت هایتان بسیار دشوار است. با این وجود بازاریابی سنتی هنوز هم یک روش مهم برای بازاریابی برخی از کسب وکارهاست. در مقابل بازاریابی دیجیتال هر روز رشد می کند و بر اهمیت آن برای درآمدزایی افزوده می شود.
واقعیت این است که بر اساس گزارش کسب وکارها، نیمی از درآمدشان تحت تاثیر بازاریابی دیجیتال و فروش در دنیای رسانه های اجتماعی بوده است.
اخیرا ۵۰ درصد از بازاریابان بیان کرده اند که بازاریابی دیجیتال را به بازاریابی سنتی ترجیح می دهند چون تعاملات این نوع بازاریابی با مشتریان بیشتر است. کسب وکارها می توانند کنترل کاملی بر روی رشد مخاطب داشته باشند و نتایج لحظه ای را در کمپین هایشان ملاحظه کنند. به کمک بازاریابی درونگرا(Inbound Marketing) ، مشتریان کسب وکار شما را دوست خواهند داشت و راحت تر آن را پیدا خواهند کرد.
با وجود همه این مزایا نمی توان از معایب بازاریابی دیجیتال چشم پوشید. بازاریابی دیجیتال به فناوری و گاهی ظهور فناوری های جدید وابسته است. زمانی که شبکه اجتماعی از دسترس خارج می شود، بازاریاب هیچ کاری از دستش بر نمی آید و باید منتظر بماند. یکی دیگر از مشکلاتی که رسانه های اجتماعی با آن روبرو هستند امنیت است.
از زمانی که مشخص شد بیش از ۸۷ میلیون اطلاعات پروفایل در فیس بوک به بیرون نشت کرده است سایر پلتفرم ها سنجش های سختی را برای امن تر کردن اطلاعات کاربران اتخاذ کردند. اما کسب وکارها باید قانونی بودن بازاریابی شان را به خاطر داشته باشند. اگرچه به روزرسانی موارد کاربردی که در رسانه های اجتماعی استفاده می شود شما را به یادگیری موارد جدید وادار می کند. اما این موضوع زمانبر خواهد بود.
می توان بازاریابی سنتی و دیجیتال را کنار هم به کار برد؟
اگر بخواهیم پاسخ کوتاهی به این سوال بدهیم باید بگوییم بله. سال هاست که افراد درباره بازاریابی سنتی و دیجیتال حرف می زنند و بحث درمورد آن ادامه خواهد داشت.
شما می توانید در برخی از موارد هم از بازاریابی سنتی و هم از بازاریابی دیجیتال استفاده کنید.
به عنوان مثال شما نمی توانید در برخی از شرایط تبلیغات چاپی را در دنیای دیجیتال اجرا کنید اما می توانید افراد را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید و از آن ها بخواهید در خبرنامه تان مشترک شوند. در این شرایط افراد کهنسالی که فلایر و کوپن های پستی را ترجیح می دهند می توانند از آن استفاده کنند و افرادی که رسانه های اجتماعی را دوست دارند می توانند همین اطلاعات را در شبکه های اجتماعی دریافت کنند.
آیا تابحال برای رشد بازاریابی دیجیتال از بازاریابی سنتی استفاده کرده اید؟ به عنوان مثال بخشی از روزنامه محلی تان را می توانید به معرفی سایت یا پروفایل تان در رسانه های اجتماعی اختصاص دهید. در چنین شرایطی مخاطبان آنلاینی که روزنامه محلی را بررسی می کنند به دنیای آنلاین می روند و تلاش می کنند اطلاعات بیشتری درباره تان به دست آورند. دیگر به فکر این نباشید که چگونه می توانید از بین بازاریابی سنتی و دیجیتال یکی را انتخاب کنید. در عوض، سعی کنید از هر دو تاکتیک برای بازاریابی موثر بهره ببرید.